sobota, 16 listopada 2013

Wakacyjne wspomnienia...

Witam wszystkich...jak pewnie zauważyliście posty najczęściej piszę podczas weekendu i pewnie przez najbliższy czas tak będzie:). Chciałam się z Wami pochwalić moimi ostatnimi wakacyjnymi wspomnieniami. Spędziłam je we Włoszech. Jestem już w tym kraju któryś raz z kolei i za każdym razem jak tam goszczę jestem coraz bardziej nim zachwycona. Niesamowity klimat, wspaniali ludzie, cudowna kuchnia  przepiękny widok. Moja rodzina i ja jesteśmy już tak zachwyceni tym państwem ,iż obiecałam rodzicom, że kiedys kupię im, (najlepiej w Toscani) dom,:), z widokiem na wzgórza i przepiękne zachody słońca(mam nadzieję że ta obietnica zostanie spełniona).



Sycylia&Calambria  niektóre zdjęcia...


xoxo


                                                           Nad morzem lecąc
                    



        
 
                                                             Opuncje
                                                            




                                                          Na ostro...Ostatnie zakupy w Calambrii.               
                                               
                                                           Piekarnia. Piekarza z sercem...
                                                                

                                                            Mniammm....
                                                          

                                                         Przejazd z Calambrii do Sycylii

9 komentarzy:

  1. zdjęcia genialne, klimatyczne i uchwycone w ciekawych momentach , można sę rozmarzyć :)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne ♥ Bardzo bym chciała pojechać do Włoszech i zazdroszczę ci,że już tyle razy tam byłaś :*
    Obserwuję :3
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio myślałam i takim poście, lecz ty go zrobiłaś świetnie ;)
    Obserwujemy?

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, Włochy <3 Chciałabym tam kiedyś polecieć...
    Fajne zdjęcia ;)

    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Włochy są piękne <3
    obserwuje.
    zapraszam. mylifemyworldmymoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze zazdroszcze Ci, sama chciałabym kiedyś podrózować po świecie odwiedzać miejsca, poznawać nowych ludzi, ale na to trzeba mieć kase ;/
    Obserwuje
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś nominowana do liebster avard
    szczegóły www.teen-blo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do Liebstar Avard, gratuluję :)
    szczegóły u mnie c;

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń