piątek, 8 listopada 2013

Cześć, dawno nie pisałam, lecz nauka, nauka i jeszcze raz nauka...kolejne dodatkowe zajęcia i dużo innych obowiązków, ale na razie wszystko ogarniam. 11 listopada (Dzień Niepodległości) zbliża się wielkimi krokami. Z okazji tego święta nasza klasa organizuje uroczystość, która odbędzie się właśnie tego dnia.
Lecz tego oto posta chciałabym poświęcić zdarzeniu, które miało miejsce już jakiś czas temu. Pisałam w poprzednich postach, iż niedawno byłam w Warszawie. Wróciłam z niej i znów tam pojechałam! Tak,tak. Dwa, trzy dni pózniej ponownie udało mi się wraz z moim tatą tam gościć. To wszystko dzięki moim kochanym rodzicom. O nie, nadal nie potrafię w to uwierzyć, że byłam tam, na premierze filmu MÓJ BIEGUN m.in. byli tam odtwórcy głównych ról Maciek Musiał, Magdalena Walach i Bartłomiej Topa oraz pozostali aktorzy:) Ogladając film siedziałam przed Maćkiem Musiałem...haha.  Naprawdę przeżycia były niesamowite. Co do filmu to nie jest to coś w stylu:"nakręćmy biografie, taką znaną biografie, będzie kasa!" Nie,, nic z tych rzeczy. Film został zrobiony naprawdę z dużym rozmachem i ambicją. Jeżeli, ktoś nie wie jest to historia niepełnosprawnego, kilku nastoletniego Jaśka Meli zdobywcy obu biegunów. W ciągu swojego życia przeżył on pasmo nieszczęść:  śmierć kilku letniego brata, pożar domu i stanie się niepełnosprawnym. Chłopak się nie poddał wierzy w siebie i swoje cele. Film naprawdę godny polecenia, wiele uczy i już na początku wzrusza. Niesamowita historia, na pewno po obejrzeniu filmu będziecie o nim myśleć długo...Wszystkim serdecznie polecam. Miałam również okazję zrobić sobie zdjęcia z niektórymi aktorami...:) Ach no i oczywiście następny krok do spełnienia marzeń! Wyjazd był niesamowity. Dziekuję tato!

xoxo...

http://www.filmweb.pl/film/Mój+biegun-2011-596286#





                                                               Z Adamem Zdrójowskim
                                                                 Z Maćkiem Musiałem   
                                                              Z Magdaleną Walach



10 komentarzy:

  1. zazdroszczę zdjęcia z Maćkiem :)
    zapraszam i obserwuje.
    bardzo proszę o klik w baner Sheinside :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam z nimi zdjęcia i oczywiście autografy :>
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. po co Ci takie zdjęcia w negatywie?
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz nich mam jeszcze normalne, a na bloga chciałam dodać takie:)

      Usuń
  4. fajny wyjazd, musiało być super ! ;))

    obserwuję i liczę na to samo <3
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być świetnie, zazdroszczę xx

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh. Fajnie, że ci się podobało. Ja po prostu uwielbiam historię Jasia Meli ( nawet udało mi się kiedyś z nim spotkąć ), ale mój brat był na filmie i mówił, że beznadziejny i w ogóle nie oddaje emocji, więc postanowiłam poczekać na DVD
    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięczę ---> nimi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, każdy w inny sposób odbiera emocje;)
      Ja popłakałam się już po pierwszych minutach filmu.

      Usuń
  7. jeszcze nie widziałam tego filmu, ale chyba niedługo obejrzę, bo wszyscy polecają;)
    http://faa-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam bardzo wiele dobrych opinii o tym filmie, jednak nie miałam szansy jeszcze go zobaczyć. napewno to nadrobię w niedługim czasie :) Piękne zdjęcia, szkoda, że negatywy :(

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń