poniedziałek, 11 listopada 2013

Gala EMA 2013 in Amsterdam

Hej, dzisiaj Święto Niepodległości. Większość z Was ma pewnie w tym dniu wolne od szkoły:) Akademia z okazji tego dnia, którą prezentowaliśmy dzisiaj z naszą szkoła wypadła dobrze. Oczywiście nie odbyło się bez minimalnych wpadek np. mojej;), ale ogólnie było wszystko w porządku.

Dzisiejszego posta piszę po Gali MTV EMA 2013, która odbyła się wczoraj w Amsterdamie.
Rozpoczęła się ona o godz. 20.00 i skończyła się ok. godz. 23.00.
Wystąpiły takie gwiazdy jak: Eminem, Kings of Leon, The Killers, Katy Perry, Miley Cyrus, Robin Thicke.
Najważniejsze nagrody zebrali:
-dla najlepszej wokalistki Katy Perry,
-dla najlepszego wokalisty Justin Bieber,
-dla gwiazdy pop One Direction,
-dla występu na żywo Beyonce.
Nominowany był również nasz polski wykonawca Kamil Bednarek, w kategorii WORLDWIDE ACT. Konkurował on z takimi wykonawcami jak Justin Bieber i One Direction. Nie ukrywam iż sądziłam, że zwycięstwa w tej konkurencji powędrują do 1D lub JB. Przeliczyłam się. Nie, wygrała tą kategorię Chris Lee. Chińska wokalistka pop, pokonała sześciu chłopaków,(niezle;) znanych na całym świecie. Osobiście pierwszy raz słyszę o tej dziewczynie, ale myślę, że nie ostatni;).
W przyszłym roku o ile będzie głosujemy na polskiego wykonawcę!

 A oto kilka fotek z wczorajszej gali...



                                                   Redfoo i Viktoria Azarenka    


                                                              Miley Cyrus


                                                           30 Seconds to Mars


                                                     Anna Drijver


                                                    Ariana Grande


                                                 Bracia Jedward


                                                  Ellie Goulding


                                                  Will Ferrell i Kings of Leon  
                                                 


                                                Katy Perry



To tylko część z licznych jeszcze zdjęć zrobionych podczas gali.

  








                                            

A Wam jak się podobało?
Ja oglądając galę doszłam do wniosku, ze nie była ona jednak tak mocna!!!:)
Chociaż występy niektórych uczestników powaliły mnie na kolana...




xoxo




                                       

1 komentarz:

  1. Nie oglądałam tej gali. ;)

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w link do bluzy z SHEINSIDE w ostatnim poście?
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń