piątek, 17 października 2014

Alexander Wang x H&M ''złote dziecko świata mody''



Alexander Wang. ''Złote dziecko świata mody'', jak okrzyknęli go najlepsi z tej branży. Jest najmłodszym projektantem, który zaprojektował specjalną kolekcję dla szwedzkiej sieciówki H&M. Obdarzony niesamowitym talentem i wyczuciem stylu, potrafił sprostać zadaniu. Niesamowita
kolekcja zaprojektowana przez projektanta przypomina stroje członków załogi wojskowej lub filmu science-fiction. Zaskakująca i subtelna. Chociaż, nie jestem zachwycona wszystkimi projektami myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Jak dla mnie za mało w nich kolorów i delikatności. Szara kolekcja...mchm...coś nowego, ale czy spełnia ona  oczekiwania klientów sieciówki, charakteryzującej się przebojowością i blaskiem? Zobaczcie sami.

Pokaz miał miejsce w Nowym Jorku 16.10.2014r.

Kolekcja Alexander Wang x H&M będzie dostępna w dwóch sklepach w Polsce: Warszawa, ul. Marszałkowska 104/122, Kraków, Galeria Krakowska.





 

 


 
 























6 komentarzy:

  1. Nie rozumiem - przecież te projekty są okropne :). Już widzę jak zwykły zjadacz chleba wychodzi w czymś takim na ulicę. Znowu przekonuję się, że high fashion nie powinno łączyć się ze zwykłymi sieciówkami.

    www.navylight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość odważne, nie jestem fanką tych krojów ale ostatnia kurteczka mnie zachwyciła :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super post ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post ! Naprawdę świetny ;D

    http://innaainaczej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze? Nie zachwyca mnie ta kolekcja, może skusiłabymsię jedynie na poszczególne rzeczy :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie kolekcja zachwyca bardzo!;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń