piątek, 25 października 2013

Cześć wszystkim, tym razem nie będę zaczynać notki od szkoły...:). Ostatnimi dniami miałam okazję sięgnąć świata mi jeszcze obcego, lecz ten świat no cóż to moje przyszłościowe marzenia i myślę, że będę miała okazję poznać go jeszcze lepiej... Te wrażenia, które doskwierały mi podczas pobytu w Warszawie zapamiętam do końca życia. Jeszcze nie miałam chyba tak aby jednego dnia przeżyć tyle przyjemności i niesamowitych wrażeń. Wydawałoby się jak na ten czas nierealnych...., a jednak, marzenia się spełniają :)
A oto zdjęcia, które udało mi się zrobić podczas pobytu w stolicy. W ciągu najbliższych dni dodam kolejne.

xoxo

                                                       W programie u Kuby Wojewódzkiego

                                                                  

                                                                
                                                                         Fundacja TVN nie jesteś sam

             
                                                  Siedziba TVN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz